Politica de retur
7 noiembrie 2023 2023-12-19 22:34Politica de retur
Politica de retur - organyc.com.ro
Garantia produselor
Produsele de folosinta indelungata cumparate de pe organyc.com.ro beneficiaza de garantie legala de conformitate conform prevederilor legale in vigoare. Odata cu produsul veti primi un Certificat de Garantie tiparit pe care este inscrisa perioada de valabilitate a garantiei. Pastrati certificatul de garantie si factura pentru a beneficia de garantie, daca va fi nevoie. Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, va rugam sa trimiteti o informare la info@pronat.ro sau la telefon 0256 705 333
DREPTUL DE RETRAGERE – RETUR PRODUSE
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va completa formularul de retur ce poate fi descarcat aici, si il va transmite vanzatorului pe adresa info@pronat.ro (Formularul de retur este doar un model și nu este obligatoriu).
In cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea bunului cu altul de aceeasi valoare, care va fi livrat la proxima comanda de bunuri/produse, caz in care nu este necesara returnarea produsului, sau poate solicita rambursarea valorii bunului.
In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar- prin virament bancar;
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.
Costurile de returnare a Bunurilor vor fi suportate de Cumparator, iar bunurile vor fi ambalate astfel incat sa nu existe riscul deteriorarii si imprastierii accidentale la transport.
Cumparatorul poate solicita inlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decat cel comandat), care au fost expediate gresit dintr-o eroare a Vanzatorului, caz in care costurile de transport vor fi suportate de Vanzator.
Nu se asigura dreptul de retragere pentru bunuri care au fost desigilate, al caror ambalaj a fost deteriorat de catre cumparator, respectiv alte bunuri care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.
Pentru cumpărătorii persoane juridice sunt valabile alte conditii privind dreptul de retragere – retur al produselor.